Auteur Topic: Rollenspel-groep gezocht!  (gelezen 7951 keer)

PapaAtHome

• Green Clearance Troubleshooter
  • **
  • Amber wat... steen of meisje?
    • Bekijk profiel
Re: Rollenspel-groep gezocht!
« Reactie #15 Gepost op: 23 juli 2011, 16:38:58 »
Citaat
Ik ben Floris Droste, 19 jaar en ben recentelijk begonnen met het spelen van D&D 3.5. Ik ben er echt verliefd op geworden, maar ga nu een studie volgen in Nijmegen.
....

Groetjes, Floris.

Dag Floris,

Er zijn verschillende mensen binnen Casus Belli die D&D 3.5 gebruiken. Kom eens langs op een zondag en vraag een bij een paar mensen naar de mogelijkheden.
Of bekijk de mogelijkheden van het wisselrollenspel eens.

Met vriendelijke groet,

Andre Steenveld.
-- Andre sr.

floris

• Infrared Clearance Worker
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 23 juli 2011, 19:53:21 »
Hoi! Sorry voor mijn late reactie, maar ik moest vandaag de hele dag werken. Ik kom morgen weer langs nijmegen, dus ik zou dan prima langs kunnen komen. Waar en hoelaat ongeveer zou ik deze fijne mensen kunnen ontmoeten en misschien een aantal vragen kunnen stellen?

Groetjes, Floris.

PapaAtHome

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 24 juli 2011, 22:24:55 »
Citaat
Hoi! Sorry voor mijn late reactie, maar ik moest vandaag de hele dag werken. Ik kom morgen weer langs nijmegen, dus ik zou dan prima langs kunnen komen. Waar en hoelaat ongeveer zou ik deze fijne mensen kunnen ontmoeten en misschien een aantal vragen kunnen stellen?

Groetjes, Floris.

Dag Floris,

In principe elke zondagmiddag van 14:00 tot laat in de avond, café de Verdieping.

Met vriendelijke groet,

Andre Steenveld.
-- Andre sr.

MissKioshi

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 22 september 2011, 15:18:32 »
Hoihoi,

Ik ben Danique. Ik ben 19 jaar en zoals vele mensen in dit topic op zoek naar een gezellige rollenspellengroep. Ik heb nog niet zoveel ervaring, wel een zomervakantie lang intensief D&D gespeeld, maar ik ben dus op zoek naar mensen die ook het geduld kunnen opbrengen een newbie zoals mij de do\'s en don\'t\'s te leren van het roleplayen.
Ik zag ook al dat ik gezellig op zondagmiddag langs kon komen. Echter zit ik dan in Zeeland.

Om het kort even samen te vatten;
Wie kent/zit in een gezellige groep die vooral buiten de weekenden om rollenspellen verzorgd?

PapaAtHome

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 2 oktober 2011, 13:43:24 »
Citaat
Hoihoi,

Ik ben Danique. Ik ben 19 jaar en zoals vele mensen in dit topic op zoek naar een gezellige rollenspellengroep. ....
Ik zag ook al dat ik gezellig op zondagmiddag langs kon komen. Echter zit ik dan in Zeeland.

Om het kort even samen te vatten;
Wie kent/zit in een gezellige groep die vooral buiten de weekenden om rollenspellen verzorgd?

Dag Danique,

Kom eens langs op een wisselrollenspel introductie. Die zijn altijd door de week, meestal op dinsdagavonden, de introductie avonden in ieder geval. Op die manier kan je niet alleen ervaring op doen in relatief korte sessies maar ook in contact komen met andere spelers/groepen voor langer lopende sessies. Er is voldoende keuze en lang niet alles wordt via dit forum aangeboden.

-- Andre.

-- Andre sr.

floris

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 4 november 2011, 17:13:58 »
Beste mensen,

Ik zit in een D&D 3.5 groep, we zijn nog niet begonnen en hebben ook maar 3 mensen (waarvan 1 dm) Dus we hebben nog 2 spelers nodig!
We zullen spelen in den bosch. En misschien is het een long shot, maar ik dacht toch dat ik misschien hier nog iemand zou kunnen vinden om mee te spelen.

Groetjes,

Floris Droste.