Auteur Topic: Eindhovense Oorlogsdag 6 november 2011  (gelezen 2608 keer)

Niek van Diepen

• Red Clearance Troubleshooter
  • *
  • "They could not hit an elephant at this dist..."
    • Bekijk profiel
Eindhovense Oorlogsdag 6 november 2011
« Gepost op: 30 oktober 2011, 16:35:52 »
Voor komende zondag heb ik toegezegd naar de Eindhovense Oorlogsdag te gaan. Dit is een bijeenkomst van wargamers, en vrij klein, zo\'n 15 mensen zijn nu aangemeld, maar er is plaats voor 10 of zo meer. Iemand anders zin en tijd om mee te gaan? Het is van 11 tot 11, eind van de middag wordt er gezamenlijk Chinees gehaald, maar korter meedoen mag natuurlijk ook.

Voor meer informatie zie: http://www.boardgamegeek.com/thread/694201/vooraankondiging-achtste-oorlogsdag-6-november-2011. Boeken wat je gaat spelen (en doen van andere voorstellen) op http://www.boardgamegeek.com/geeklist/71753/achtste-eindhovense-oorlogsdag

Wie heeft er zin?

Niek van Diepen

vlammend

• *
  • Puerto Rico!!! Wie speelt dat nu....
    • Bekijk profiel
Re: Eindhovense Oorlogsdag 6 november 2011
« Reactie #1 Gepost op: 7 november 2011, 23:25:22 »
Was het leuk?

Helaas te laat gelezen, anders was ik misschien wel langsgekomen...

Niek van Diepen

• *
  • "They could not hit an elephant at this dist..."
    • Bekijk profiel
Re: Eindhovense Oorlogsdag 6 november 2011
« Reactie #2 Gepost op: 8 november 2011, 10:23:16 »
Een aanrader voor de \'hard-core\' wargamers. Er waren ongeveer 15 mensen, die meest card-driven games speelden (Napoleonic Wars, Wilderness War, 2 x No Peace Without Spain, Maria), maar ook Napoleon\'s Triumph (Austerlitz met blokjes ipv counters). Het lichtste, qua regels dan, mogelijk het zwaarste qua doos, was Conquest of the Empire. Mijn Wings of War collectie is bewonderd  8-) maar niet gespeeld  :( wat een beetje jammer was van het sleepwerk, maar mijn KR-transportsysteem werkte in ieder geval.

De meeste mensen bleven eten (er werd Chinees gehaald). Helaas werd ik eind van de middag een beetje beroerd van een antibioticakuur voor een kleine kaakchirurgische ingreep, anders had ik \'s avonds meegespeeld in When Lions Sailed.

Locatie het Broeinest is anderhalve kilometer van Eindhoven Centraal, maar er wordt overwogen naar een andere locatie te gaan, iets dichter nog bij het station.