Auteur Topic: Test - geupdatet  (gelezen 4682 keer)

GekkeKat

• Infrared Clearance Worker
  • *
    • Bekijk profiel
Test - geupdatet
« Gepost op: 24 februari 2007, 09:31:54 »
[size=16]Het forum ziet er goed uit. Het duurde even voor ik mezelf moderator heb kunnen maken, maar ik ben er achter hoe het moet. Ik heb al een berichtje (van mezelf) verplaatst en verwijderd. Dit bericht verwijder ik ook voor dat het forum live gaat. Verder heb ik het idee om het spellen gedeelte onder te delen in drie stukken, namelijk wargame, bordspel en rollenspel. Wat vinden jullie ervan?[/size]
« Laatst bewerkt op: 24 februari 2007, 15:07:48 door admin »

sanderkerel

• Global Moderator
  • Tijd is een illusie.
    • Bekijk profiel
Re: Test
« Reactie #1 Gepost op: 24 februari 2007, 13:49:08 »
Dame en heer,

Ik zie nou net het \'instant voorbeeld\' knopje. Best cool, had ik nog niet eerder gezien op een forum. [smiley=tekst-toppie.gif]

Het standaard lettertype is qua contrast niet zo fijn, dat ben ik met marleen eens. Ik zal zo es kijken of ik dat nog kan veranderen.

Verder over de indeling van de subfora: Het is misschien soms lastig om wargames en overige bordspellen van elkaar te onderscheiden. Kijk, als het met hex\'jes en counters is dan is het makkelijk, maar er zijn zat spellen die zowel kwalificeren als bordspel als wargame. Rollenspelen zijn wel onmiskenbaar te onderscheiden, op een obscuur randgeval na misschien.

In indeling in subfora zoals die nu is heb ik min of meer zonder nadenken gemaakt, puur om het forum te testen. Voel je dus vrij om helemaal te beginnen.

Verder: Voel je aangaande inhoudelijke zaken vrij om beslissingen buiten mij om te nemen.

Groetjes,

Sander  [smiley=thumbsup.gif]
« Laatst bewerkt op: 24 februari 2007, 13:49:41 door sanderkerel »

Casus Belli admin

• Computer Admin
    • Bekijk profiel
    • Casus Belli
Re: Test
« Reactie #2 Gepost op: 24 februari 2007, 14:54:51 »
Zoo, opmaak is nu beter leesbaar denk ik zo. Tevens heb ik de templateset casusbelli_template_stijl weggehaald. Ik weet nog steeds niet precies wat een templateset is, maar het werkte niet goed. Nu hebben we alleen default, en dat lijkt mij genoeg. Ik heb handmatig jullie memberprofiles aangepast om ze in te stellen op de default templateset. De gebruikersinstellingen staatn gewoon in bestandjes met properties, niks geen databases, zoals ik aanvankelijk dacht. Lekker overzichtelijk.

Had je trouwens gezien dat je die nieuwberichten boven in het scherm kan aanpassen? Tevens kan je smileys toevoegen. Op bijv boardgamegeek zijn ze daar helemaal loos mee gegaan, daar hebben ze allemaal smileys specifiek voor bepaalde spellen. Deze smiley heb ik zojuist van een gratis-smiley website getrokken:  [smiley=smilie_fee1a.gif]. Lekker woest mannelijk he?

Succes ermee verder.

sander
« Laatst bewerkt op: 24 februari 2007, 15:04:04 door admin »
The Administrator.

marleen

• Computer Admin
  • Yellow Clearance Troubleshooter
  • Miauw!
    • Bekijk profiel
Re: Test - geupdatet
« Reactie #3 Gepost op: 4 maart 2007, 02:02:18 »
Ah, de tekst van de berichten ziet er nu een stuk leesbaarder uit, bedankt!

GekkeKat

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 4 maart 2007, 20:02:51 »
Alleen staat er onder mijn naam, bij het eerste bericht, ex-lid, komt dat omdat ik mezelf moderator heb gemaakt?  :(

En Marleen, jij bent nog geen moderator. Wil je het zelf proberen aan te passen of zal ik het doen?

:)
« Laatst bewerkt op: 4 maart 2007, 20:04:10 door GekkeKat »

Casus Belli admin

• Computer Admin
    • Bekijk profiel
    • Casus Belli
« Reactie #5 Gepost op: 9 maart 2007, 20:35:34 »
Hoi,

Ik heb de kleur van de board-titels verandert in pikzwart. \'t Ziet er nu wel een beetje hard uit, maar ik vond die eerst wat lastig leesbaar.

Als je het anders wil moet je maar melen.

Groetjes,
sander [smiley=2vrolijk_08.gif]
The Administrator.

marleen

• Computer Admin
  • Yellow Clearance Troubleshooter
  • Miauw!
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 13 maart 2008, 21:59:15 »
Citaat
Alleen staat er onder mijn naam, bij het eerste bericht, ex-lid, komt dat omdat ik mezelf moderator heb gemaakt?  :(

En Marleen, jij bent nog geen moderator. Wil je het zelf proberen aan te passen of zal ik het doen?

:)
Ik heb mezelf nu moderator gemaakt, zoals je als het goed is kunt zien aan de sterretjes en zo. Maar bij mijn oude posts staat géén "Ex-Lid". Heb je misschien een nieuw account met de oude naam aangemaakt?