Auteur Topic: Bugje in forum gevonden.  (gelezen 3328 keer)

PapaAtHome

• Green Clearance Troubleshooter
  • **
  • Amber wat... steen of meisje?
    • Bekijk profiel
Bugje in forum gevonden.
« Gepost op: 28 januari 2009, 16:47:19 »
Volgens mij hoort dit bericht thuis in de groep \'over dit forum\' maar daar mag ik geen topics starten.

Eerst een bugje melden.
Als je op het casus belli logo (recht boven) klikt dan kom je niet uit op de casus belli website (wat wel mijn verwachting is) Je komt uit op YaBB

Dan een wens.
Ik krijg in de bericht editor overal rode lijntjes onder. Alsof de taal niet ingesteld is op Nederlands. Hoe kan ik dat veranderen?

En nog een.
Met het gekozen kleurenschema is het blauw voor een URL moeilijk te zien. Kan daar een andere kleur voor gekozen worden?

-- Andre sr.
« Laatst bewerkt op: 28 januari 2009, 17:03:56 door papaathome »
-- Andre sr.

marleen

• Computer Admin
  • Yellow Clearance Troubleshooter
  • Miauw!
    • Bekijk profiel
Re: Bugje in forum gevonden.
« Reactie #1 Gepost op: 31 januari 2009, 18:24:11 »
Zoals je ziet heb ik dit bericht even verplaatst. Ook kan vanaf nu iedereen posten in "Over dit forum".

Citaat
Als je op het casus belli logo (recht boven) klikt dan kom je niet uit op de casus belli website
Dat had ik inderdaad ook gemerkt. Ik kan dat zelf niet aanpassen, daar zal Sander naar moeten kijken.

Citaat
Ik krijg in de bericht editor overal rode lijntjes onder. Alsof de taal niet ingesteld is op Nederlands. Hoe kan ik dat veranderen?
Hmm, de enige taalinstelling die ik kan vinden zit in het gebruikersprofiel. Ga naar Gebruikers Centrum, klik "opties" in je profiel, dan is helemaal onderaan de "taal voor menu\'s" in te stellen.
En ik wist niet dat we een spellingschecker hadden? Ik heb die rode lijntjes nog nooit gezien. Misschien iets van je browser? In dat geval zou de taalinstelling ook in je browser moeten zitten.

Citaat
Met het gekozen kleurenschema is het blauw voor een URL moeilijk te zien. Kan daar een andere kleur voor gekozen worden?
Je bedoelt de URL\'s van "volgende onderwerp" etc? Dat kan vast wel, maar ook dat is een klusje voor Sander. Ik zal het verzoek onder zijn aandacht brengen.

Groetjes,
Marleen
« Laatst bewerkt op: 31 januari 2009, 18:25:01 door marleen »

marleen

• Computer Admin
  • Yellow Clearance Troubleshooter
  • Miauw!
    • Bekijk profiel
Re: Bugje in forum gevonden.
« Reactie #2 Gepost op: 2 maart 2009, 22:45:29 »
Citaat
Als je op het casus belli logo (recht boven) klikt dan kom je niet uit op de casus belli website (wat wel mijn verwachting is) Je komt uit op YaBB

Sinds (heel) kort ben ik admin en kan ik bij nog wat meer instellingen. Na een beetje rondkijken heb ik de plek gevonden waar de desbetreffende link zit. Als je nu op het logo klikt kom je netjes uit op de CB website  8-)