Auteur Topic: Talislanta boeken (rollenspel)  (gelezen 2198 keer)

Bart

• Infrared Clearance Worker
  • *
  • To game or not to game. That\'s not a question.
    • Bekijk profiel
Talislanta boeken (rollenspel)
« Gepost op: 30 oktober 2010, 14:45:40 »
Hoewel nauwelijks actief op spellengebied momenteel, heb ik toch een spelnieuwtje waar jullie al dan niet je voordeel mee kunnen doen.

Voor wie het destijds gemist heeft: een jaar geleden heeft Stephan Michael Sechi, de oorspronkelijke auteur en copyrighthouder van Talislanta, besloten de licentie in te trekken en alle edities van dit (in mijn ogen geweldige) rollenspel met aanvullende sourcebooks en adventures gratis beschikbaar te stellen. Een groep fans is sindsdien druk bezig geweest om alle boeken te verzamelen en om te zetten naar een goede kwaliteit pdfs. Deze ebooks zijn nu te downloaden van de offici

Blind Reality

• Orange Clearance Troubleshooter
  • *
  • You don\'t need eyes to see, you need vision
    • Bekijk profiel
Re: Talislanta boeken (rollenspel)
« Reactie #1 Gepost op: 1 november 2010, 00:54:28 »
Cool
Big Brother, we're watching you!
Support WikiLeaks

PapaAtHome

• Green Clearance Troubleshooter
  • **
  • Amber wat... steen of meisje?
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 1 november 2010, 00:57:45 »
Citaat
...
Voor het Talislanta rollenspel heeft de uitgever mij een aantal jaren geleden gevraagd een sourcebook te schrijven ... The Underground Highway, gisteren op de Talislanta website is gepubliceerd (hier te downloaden).

In ieder geval gefeliciteert met het boek, ik ga het zeker bekijken. Om een of ondere reden heb ik juist belangstelling voor dit soort onderwerpen en is het een bron van inspiratie voor de dingen die ik doe.

-- Andre.
-- Andre sr.

PapaAtHome

• Green Clearance Troubleshooter
  • **
  • Amber wat... steen of meisje?
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 1 november 2010, 01:49:00 »
Citaat
Citaat

Hmmm... bijna 11 uur lang geen reactie en dan twee binnen een paar minuten als iedereen op bed ligt? Gamers zijn nachtdieren!
-- Andre sr.