Auteur Topic: Veiling Spullen Rupert Ahsmann  (gelezen 2456 keer)

Michael Chandra

• Orange Clearance Troubleshooter
  • *
    • Bekijk profiel
Veiling Spullen Rupert Ahsmann
« Gepost op: 8 februari 2011, 09:11:38 »
Beste CBers,

Zoals bij sommigen bekend is afgelopen jaar een oudlid van Casus Belli, Rupert Ashmann, overleden. Hij had veel rollenspelmateriaal in bezit, welke geveild zullen worden op 20 februari. De opbrengst van deze veiling zal gaan naar zijn weduwe.

Het betreft hier voornamelijk rollenspelboeken maar ook een miniatuurgame, in totaal gaat het hier om ~10 bananendozen aan materiaal. Deze zullen in bundels gegroepeerd en geveild worden, waarbij de grootte van de bundels de minimumprijs bepaalt.
De lijst met bundels zal zaterdag 19 februari, de dag voor de veiling, hier gepost worden. Moet opgemerkt worden dat de samenstelling ten tijde van de veiling vast staat, er zal niet opgesplitst worden voor mensen die slechts een deel van een bundel willen.

De veiling zal starten op zondag 20 februari om 16:00, in de kelder van De Verdieping. Inzage van de bundels zal vanaf 14:30 mogelijk zijn. Het veilingregelement zal dat van Casus Belli zijn.

Uiteraard is deze dag de kelder niet beschikbaar voor spellen, enige andere activiteiten zullen dan ook helaas eenmalig boven moeten plaatsvinden.

Met vriendelijke groet,
Berry Lijklema,
Penningmeester Casus Belli

Stijn

• Yellow Clearance Troubleshooter
  • **
  • Ik speel voor mijn plezier. Winnen is plezierig.
    • Bekijk profiel
Re: Veiling Spullen Rupert Ahsmann
« Reactie #1 Gepost op: 19 februari 2011, 20:24:02 »
Ik kan er zondag helaas niet bij zijn, maar wil wel graag deelnemen. Gelukkig is Daniel zo vriendelijk om namens mij te bieden. Uiteraard vertrouw ik op zijn vakkennis en goede smaak, maar zou de beloofde lijst van bundels hier geplaatst kunnen worden?

Bij voorbaat dank, Stijn

EDIT: Wow Remco, goed bezig. En dat slechts minuten na mijn verzoek...
« Laatst bewerkt op: 19 februari 2011, 23:31:23 door Stijn_van_Nunen »