Auteur Topic: Welkom op het nieuwe forum!  (gelezen 2596 keer)

Casus Belli admin

• Computer Admin
  • Infrared Clearance Worker
    • Bekijk profiel
    • Casus Belli
Welkom op het nieuwe forum!
« Gepost op: 15 augustus 2012, 00:06:06 »
Welkom op het nieuwe forum van Casus Belli!

Zoals jullie kunnen zien, zijn alle oude berichten geconverteerd. Zo hier een daar is er een tabel niet helemaal goed overgekomen, een paar smilies zullen niet verschijnen en vrijwel alle enkele quotes worden voorafgegaan door een schuine streep, maar het is wel leesbaar.

De ledenlijst is ook geconverteerd, jullie kunnen inloggen met jullie oude gebruikersnaam en wachtwoord. Na het inloggen wordt gevraagd om het wachtwoord nog een keer in te geven, omdat het daarna op een andere manier versleuteld wordt.

Er zijn een paar zaken die niet zo goed geconverteerd zijn: het "laatste lid" klopt niet (tot een nieuw lid zich aanmeldt) en ook de "recente berichten" lijst ligt nogal door elkaar. Ik hoop dat dat geen groot probleem is.

Een nieuw onderdeel van het forum is de kalender. Jawel, een heuse kalender! Als de kalender goed werkt, zal deze op termijn de agenda-pagina gaan vervangen. En het mooie is: alle geregistreerde leden van dit forum kunnen agenda items aanmaken.

De komende tijd zullen er nog wat veranderingen in het forum plaatsvinden. Zo zijn de kleuren etc op dit moment nog standaard (meegeleverd met de forum software) en is er nog geen Casus Belli logo. Dit gaat nog aangepast worden. Ook wil ik de recente berichten weer gaan tonen op de voorpagina van de website. Ondertussen kunnen jullie het forum in de gaten houden via RSS. En oh ja, het forum zou ook moeten werken op mobiele apparaten (WAP).

Veel plezier met dit vernieuwde forum!
The Administrator.

brinkie

• Infrared Clearance Worker
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Welkom op het nieuwe forum!
« Reactie #1 Gepost op: 3 september 2012, 14:46:11 »
En oh ja, het forum zou ook moeten werken op mobiele apparaten (WAP).
WAP is zoooo 1999...  ;)

Wat me wel opviel, is dat ik tweemaal mijn wachtwoord moest invullen na het voor het eerst inloggen op dit nieuwe forum. Klopt dit?
« Laatst bewerkt op: 3 september 2012, 14:49:13 door brinkie »

marleen

• Computer Admin
  • Yellow Clearance Troubleshooter
  • Miauw!
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 20 september 2012, 01:08:34 »
WAP is zoooo 1999...  ;)
Oh wacht, het is WAP2  8)

Citaat van: brinkie
Wat me wel opviel, is dat ik tweemaal mijn wachtwoord moest invullen na het voor het eerst inloggen op dit nieuwe forum. Klopt dit?
Dat klopt, dat is eenmalig. Het is een soort wachtwoord-bevestiging, hierna wordt het wachtwoord namelijk op een nieuwe manier gecodeerd.

Kalarr cu Ruruc

• Computer Admin
  • Orange Clearance Troubleshooter
  • Klotzen, nicht Kleckern!
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 20 september 2012, 02:56:00 »
+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Clydwich

• Yellow Clearance Troubleshooter
  • **
  • For Honour, For Glory, For Arthur!
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 25 oktober 2012, 11:52:08 »
Geboren en getogen in Renkum, gevormd in Zetten, Delft, Utrecht en Wageningen, Wonend in Nijmegen