Auteur Topic: Test spel, spelers gevraagd.  (gelezen 2597 keer)

PapaAtHome

• Green Clearance Troubleshooter
  • **
  • Amber wat... steen of meisje?
    • Bekijk profiel
Test spel, spelers gevraagd.
« Gepost op: 25 oktober 2012, 22:39:20 »
Ik heb de vraag gehad van een spelontwerper of er over twee weken een spel getest mag worden bij Casus Belli.
De ontwerpers zijn niet helemaal duidelijk in hun omschrijving over het spel maar dit zijn de hoofdkenmerken:

Duur: 30-60 min.
Spelers: 2-4. (optimum 3.)
Type spel: Abstract(?), strategisch. (Doel: controle hebben over knooppunten op een bord.)

Het spel is reeds getest met drie spelers en (b)lijkt zich goed te gedragen. De ontwerpers willen graag het spel met teams van twee of vier spelers testen.

De ontwerpers willen het weekeinde van 4 november langs komen. Zes spelers zou ideaal zijn, meer is leuker.

Wie wil er een nieuw spel proberen?

-- Andre.

-- Andre sr.

Clydwich

• Yellow Clearance Troubleshooter
  • **
  • For Honour, For Glory, For Arthur!
    • Bekijk profiel
Re: Test spel, spelers gevraagd.
« Reactie #1 Gepost op: 26 oktober 2012, 09:30:35 »
Is dit een blinde test? Ofwel, krijgen wij alleen de regels en zitten zij er niet de hele tijd tussendoor met "uitleg" en "tips"?
Geboren en getogen in Renkum, gevormd in Zetten, Delft, Utrecht en Wageningen, Wonend in Nijmegen

PapaAtHome

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 26 oktober 2012, 16:25:59 »
Ik heb geen idee. Volgens mij is het de bedoeling dat er kort uitleg wordt gegeven en vervolgens spelen. Hoe ze een feedback willen krijgen hebben we het nog niet over gehad.
-- Andre sr.

PapaAtHome

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 10 december 2012, 14:06:48 »
Het is al weer enige tijd geleden dat deze testsessie is gebeurd.
Er waren voldoende spelers om één bord te vullen en het is door iedereen ervaren als een prettige middag en een interesant spel.

Ik weet nog steeds niet waar het spel om gaat, maar ik heb dan ook niet mee gedaan.  :-[
-- Andre sr.