Auteur Topic: ik wil me even voorstellen  (gelezen 2074 keer)

Martin Ahsmann

• Infrared Clearance Worker
  • *
    • Bekijk profiel
ik wil me even voorstellen
« Gepost op: 14 augustus 2015, 15:23:32 »
hallo leden van Casus Belli,

ik ben net nieuw op het forum en ik vind het wel zo gepast om me even voor te stellen,
mijn naam is Martin Sebastiaan Ahsmann, zoon van Rupert Michael Ahsmann die lid was van jullie groep.

ik heb een aantal maanden geleden gelezen op dit forum dat zijn D&D spullen zijn gevijld,
hoewel ik het jammer vind dat de D&D spullen weg zijn hoop ik dat iedereen die de spullen heeft gekocht er veel plezier aan heeft,
en ze goed kan gebruiken.
ik vind het jammer dat ik de boeken niet heb, want ik ben nu zelf ook in het D&D gestapt dus ik mis de boeken wel een beetje.

ik hoop jullie nog eens te spreken.

met vriendelijke groet,

Martin Ahsmann

marleen

• Computer Admin
  • Yellow Clearance Troubleshooter
  • Miauw!
    • Bekijk profiel
Re: ik wil me even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 1 september 2015, 11:46:03 »
Hoi Martin,

Leuk om wat van je te horen! Rupert ken ik nog wel uit de tijd dat hij lid was, ik heb samen met hem in een Star Trek rollenspel gespeeld. Hij speelde toen een Andoriaanse genaamd Sirinada.

Diverse spullen van Rupert zijn inderdaad geveild, waaronder de D&D spullen. Toen wisten we natuurlijk niet dat jij nog eens D&D zou gaan doen.
Nog niet zo lang geleden is er wel een doos met een paar andere dingen van Rupert opgedoken, toen we terug gingen naar Café de Fiets (waar we eerder zaten en nu weer) bleek die doos ergens achter in een hoek te staan op de oude locatie. Er zit geen D&D of andere rollenspellen in, wel een ruimtespel en wat ander spul. We kunnen wel eens kijken of daar wat interessants tussen zit.

Groetjes,
Marleen