Auteur Topic: Web-hulp gevraagd!  (gelezen 2613 keer)

Jelka

• Infrared Clearance Worker
  • *
    • Bekijk profiel
Web-hulp gevraagd!
« Gepost op: 21 mei 2009, 15:11:02 »
[size=12]Omdat er volgens mij binnen casus belli nogal veel mensen zijn met veel verstand van computers, of mensen die zulke mensen kennen, leek mij dit een goede plek om mijn vraag te stellen.

Ik studeer binnenkort af, en dan ga ik aan de slag als zelfstandig illustrator. Om deze bussiness goed op te zetten heb ik ook een website nodig. Nou ben ik ontwerper, en weet ik dus erg goed hoe ik wil dat mijn website er uit komt te zien. Ik ben alleen technisch nog niet zo ver.
Ik ben dus op zoek naar iemand die mij, voor een vriendenprijs, kan helpen met mijn website. Op korte termijn heb ik iemand nodig die mij kan helpen met het aanvragen van een webadres/ hosting o.i.d. Jeweetwel een www.... en dat daar iets op komt. En daar een paginaatje met \'coming soon\'. Dit zodat ik mijn webadres wel al in bijvoorbeeld de examencatalogus kan noemen. Voor op de iets langere termijn ben ik op zoek naar iemand die voor mij mijn ontwerpen om kan zetten in een werkende site. Dit gaat denk ik zo rond augustus/september nodig zijn...
De creativiteit komt dus wel van mij, ik heb een techneut nodig!
O, en dan wil ik er ook wel al vast bij vermelden dat ik zelf op een apple-computer werk. Dus de site moet wel in een programma gemaakt worden waar ik ook mee kan werken, zodat ik later wel zelf updates enzo kan doen. De site hoeft niet op een apple gemaakt te worden, zolang het maar compatible is, of word gemaakt.

Nou ja, lang verhaal. Maar ik zoek dus iemand die voor mij mijn website technisch kan regelen. Waarschijnlijk kan ik er wel iets tegenover zetten, zolang het niet al te gek is.

Ben of ken jij zo iemand? Mail me dan, of reageer!
Alvast super bedankt, en hopelijk komt hier iets uit!
[/size]

Jelka

• Infrared Clearance Worker
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Web-hulp gevraagd!
« Reactie #1 Gepost op: 24 mei 2009, 14:56:59 »
Update:
Ik heb inmiddels een domeinnaam aangevraagd. Dat is me dus al gelukt.
De ergste spoed is er dus af, maar de rest van de web-hulp gevraagd blijft nog zeker wel van toepassing en hard nodig!