Auteur Topic: Nieuwe Locatie Casus Belli  (gelezen 2622 keer)

Luuk

• Infrared Clearance Worker
  • *
  • Als je verliest met Puerto Rico sterft er een stukj
    • Bekijk profiel
Nieuwe Locatie Casus Belli
« Gepost op: 14 juni 2010, 11:15:14 »
Beste CBers,

Eindelijk is het dan zover, vandaag zal cafe de Verdieping verhuizen van het Biljartpaleis naar een nieuw adres: Platenmakersstraat 3 (zie link voor een kaartje). Casus Belli zal met hen meeverhuizen. Vanaf aanstaande zondag (20 juni 2010) zal de wekelijkse bijeenkomst dus op die nieuwe locatie zijn.

Groeten,
Luuk Weyers,
Secretaris Casus Belli

Stijn

• Yellow Clearance Troubleshooter
  • **
  • Ik speel voor mijn plezier. Winnen is plezierig.
    • Bekijk profiel
Re: Nieuwe Locatie Casus Belli
« Reactie #1 Gepost op: 21 juni 2010, 00:11:24 »
De nieuwe locatie ziet er nu al goed uit, en dat gaat vast alleen maar beter worden (verbreed terras en zo). Ik weet niet wat jullie al verhuisd hebben, maar vandaag, 6 dagen na de verhuizing, stond de kast nog op de oude locatie. Hebben jullie al een idee op welke termijn jullie dat gaan doen/laten doen? Ik vind dit wel iets wat essentieel is voor een spellenvereniging.

Groet, Stijn

marleen

• Computer Admin
  • Yellow Clearance Troubleshooter
  • Miauw!
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 21 juni 2010, 13:45:16 »
Locatie is inderdaad prima, nu al genoeg licht en zo. En omdat hier wél verbouwd mag worden zal de ruimte alleen maar beter worden.
Een paar slechter horenden onder ons vonden het wel wat te veel galmen, maar ik denk dat dat komt omdat de boel nog wat kaal is.

Wat die kast (en de KIST niet te vergeten!) betreft, volgens mij zou Richard die meeverhuizen, toch? Is misschien wel lastig als de spellen er nog in liggen...
Maar ik neem aan dat het bestuur daar afspraken over heeft/gaat maken?

Blind Reality

• Orange Clearance Troubleshooter
  • *
  • You don\'t need eyes to see, you need vision
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 22 juni 2010, 12:16:19 »
Ja eindelijk is het dan zo ver! Fijn te horen dat de nieuwe locatie goed is. Ik zal zondag eens langskomen om zelf een oordeel te vellen.  8-)
Big Brother, we're watching you!
Support WikiLeaks